Underbart, sen ringde N...:(

Hej!
idag har vi vatt såååå duktiga här hemma,
emilia vaknade strax efter 6 i morse å ja mådde verkligen inte bra,
nån gång där efter har ja somnat om, ja vaknade vid 9 av att de va kallt
i sängen å när ja vände mig för att hålla om jim va han borta..
då hade min lilla gulle rumpa gått upp med emilia när hon skrek å så hade de
myst å ätit frukost så att ja skulle få sova lite till!!!<3
sen gjorde jim fruksot till mig, de blev tee å bullar i ugnen å kokt ägg.
när ja hade ätit upp så gick vi ut i trädgården å börja röja, vi har tatt bort den hemska
"klätter växten" såm höll på att ta över hela trädgården å sen har vi krattat, gjort i ordning uterummet
å satt in våra fina möbler där som vi har fått av mina underbara farföräldrar.
ja har åxå satt upp julbelysningen där ute, de e kanske lite väl tidigt men när vi endå va ingång så
va de lika bra att få allt gjort. under tiden vi höll på med allt detta så sov emilia i vagnen hela tiden,
hon sover kanon bra ute! när emilia hade vaknat sen så åkte vi till bauhaus å köpte stolpar
till staketet, vi åt lunch på max å sen somnade emilia om igen.
just nu sover emilia å jim å pappa e ute å bankar ner alla stolpar vi köpte idag.
tyson e här inne å myser med mig å snart ska ja börja laga mat.
ikväll blir de kyckling filee å potatis gratäng:)


De har vatt rätt lugnt på N fronten den sista tidne, han har skött sig rätt ok,
de har vatt lite små saker men inget stort. när han har vatt här så
har de gått bra å vi har iallfall itne bråkat. sen ringde N mig i går och sa att han ville komma senare,
ja kunde itne de eftersom att vi igentligen skulle åkt till malmö så vi bestämde att han skulle
komma i mprgpn i stället vod 10- 11 tiden.
sen ringde N idag när vi va på bauhaus å ville ta med sig emilia hem i morgon,
han ville fixa skjuts så att han skulle ha emilia i typ 3 timmar hemma hos honom.
ja sa att han inte fick de å då blev han arg å skickade sms å hade sig.
anledningen till att ja itne vill att han ska ha henne själv så är för att hon är knappt 4 månader,
hon har inte vatt ifrån mig på de viset förut å hon känner fortfarande inte N.
hon träffar honom max en gång i veckan å de är itne tillräckligt för att hon ska kunna känna sig
trygg med honom än.  sen förra gången han skulle fixa skjuts så blev de en massa klydd,
precis som de brukar bli när han ska komma så ja litar helt enkelt inte på att han kommer med
henne vid den tiden som han har sagt i så fall heller.
ja sa att han kunde få ha henne själv här i stället, typ gå en runda med henne eller så men de
passade itne för de va inte kul att gå ut med henne för då kan han iten göra något med henne tydligen!
fattar fan inte vad han tänker med!! varför kan han inte bara va nöjd å tacksam för de,
varför måste han hålla på å skapa en massa onödigt bråk för! dess utom så sa hon som vi har på soc när
vi va där att emilia komer inte kunan va själv hos n på låmg tid. att när han ska börja ha henne sjävl
så e de kanske bara i 30 minuter å i en miljö som hon känner till å han får inte ha henne själv  i en längre
period förän hon kanske e 2-3 år!! så ja fattar inte varöfr han håller på, han har ju fått svart på vitt
av en som jobbar med detta om när och hur saker ska fungera med så håller han på att bråka med mig istället!
hoppas att han ger sig snart, han hör inte av sig på samma sätt längre å han verkar ha hittat något "roligare"
att lägga sin tid å energi på så ja tror inte de tar lång tid förän han väder ryggen till oss.
de e trots allt de enda han kan, svika å överge folk!! Ååååå han e sånt svin!!!!!!
han kommer bara såra henne endå så varför ska han hålla på å ljuga å inbilla sig en massa skit!


Kommentarer
Anonym

Jag förstår verkligen din ilska över de här me N och jag tycker att du gör helt rätt, har han inte brytt sej innan behöver han inte göra de nu heller.. Jag tycker att du ska ha rätt till ensam vårdnad över söta Emilia. Han verkar ju verkligen inte bry sej eftersom han aldrig "kan" komma då de är bestämt att han ska komma. Emilia har en MYCKE bättre pappa och de är Jim. Så stå på dej tjej..

2009-11-18 @ 18:09:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0