Tackar!

god kväll!

nu har ja sjunkit ner i soffan å tatt på mig mys kläderna.
vårt besök, Hanna å macke å den lilla söta ebba har precis åkt hem.
de kom  å tittade på hur vi bodde å så åt vi lite mat å snackade.
de känns kul att umgås med någon som åxå har barn å sen e de
alltid kul att ungås med gamla vänner!
hade jätte trevligt å hoppas verkligen att vi gör om de snart igen!:)
Tack för en härlig kväll!

nu blåser de ännu mer ute å se ramlar ner en massa stora saker på taket

så de låter som bara den.  tyson e kvar i natt åxå, de känns så skönt när han e hemma:)

emilia leker i babygymet å jim ska sätta sig å spela.

 

de blir tidigt i säng i kväll eftersom att de är en stor dag imorgon:)



Kommentarer
Emy

då hann ni precis träffa henne innan hon fick åka in till sjukhuset! :P

2009-11-19 @ 14:01:12
URL: http://emyforsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0