Tack, Grattis:)

Hej allihopa!

idag är en betydligt mycke bättre dag än igår!
dels för att Hanna hade en kyl, samt frys som de itne ska ha så ja å jim fick den,
å de e bara så snällt!!!! vi har ju liksom itne råd att lägga flera tusen på en ny
så de va mega snällt av dem att ge oss den!!TACK TACK TACK  TILL HANNA Å MACKE<3
sen har ja en jätte glad nyhet åxå, Min DUKTIGA pojkvän klarade sitt körkort idag!
så miljoner GRATTIS till min älskling!
han va så lycklig å han har gått runt med världns sötaste leende hela dagen nu:)

nu e jim på jobb å ja försöker få tag på ett släp så att vi ska kunna hämta kylen av hanna.
i kväll ska vi iallafall en lite sväng till sandby och sätta ett ljus på jims pappas grav
sen vet ja inte riktigt va som gäller om vi itne får tag på ett släp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0