Stress, stress underbara stress

god morgon alla.

idag har vi vatt vakna sen halv 8 för då ringde klockan.
nu skaj a snart köra jim till körskolan å sen ska ja vänta i
lund i ca 40 min tills han e klar, sen ska ja köra han till jobb,
sen lämna bildne hos mamma, gå ut med tyson,
sen till center syd för att fixa lite till på söndag,
sen hem, bada emilia, träffa N, laga lita att äta
å sen ska vi ta bussen kvart över 5 till arlöv, sen byta buss til burlöv
för att komma hem till kalle å catrin, så de e en hektisk dag idag.
ska se om ja hinner skriva mer sen men nu måste ja gå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0