Storm

hej igen!
nu e de riktig storm ute, de blåser å ösregnar å de står
totalt sitta på motorvägen, de e en lastbil å fler a person bilar
som har krockat så motorvägen e avstängd.
de kom säkert 10 st blåljus bilar innan så ja förstod att de hade
hänt något anvarlig. de har fallit en massa grenar å skit på vägen här
i skogen så de va inte så lätt att köra å hämta jim på jobb men de funka.
trädet som e sönder utan för vårt sovrum knarrar som bara den,
hoppas de slutar blåsa snart för annars kommer de att falla å då faller de
över stugan!!:( ska ringa å se om nån kan komma å ta väck de nu för de e läskigt att ha de här.
ja har städat i ordning lite här hemma eftersom att vi får besök sen:)

nu ska jim göra ett prov å ja ska byta en blöja:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0