sommar tömning!

hej!
nu har vi kommit upp ur sängen,
emilia  vaknade två gånger inatt åxå men somnade om
rätt så fort å sista gången, vakna hon vid 6 å då ville hon gå upp
men ja tog henne i famnen å vipps så va klockan halv 11:P
emilia sov när ja vaknade så ja gjorde iprdning hennes flaska å
hennes medicin å sen kelade vi ett tag innan hon ville vakna helt,
hon ska gärna ha en 10 minuter minst innan hon vaknar till helt,
hon e precis som mamma, älskar att morna sig:P


nu leker emilia med babygymmet å ja försöker koma på va ja ska ha på mig idag,
vi ksa åka till öb å sen till jysk, måste fixa lite grejer å så måste ja hem till mamma
och lämna tvätt och sopor, ja sopor!!
ja ringde och skällde ut kävlinge komun för att de inte har tömt min soptunna sen
i slutet av september å då visar de sig att de har blett fel i papprena så att
vi hade visst bara sommar tömning här, vilket innebör att de slutat
tömma vår soptunna den siste september och börjar itne tömma den förän
den frösta april:S
pappa ska ringa å fixa så att vi får året runt tömning men de tar ju nån vecka eller så
innan de börjar gälla så nu e vår tunna överfull å alla nya soper får ja köra med
till mamma å pappa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0