SNÖ!!!!

nu har ja å loppan vatt på öb, rusta å burlöv center.
emilia har fått en ny mössa, en lite tunnare som hon kan
ha i vagnen å i bilden för hon svettas som bara den annars,
sen har vi köpt en adventljusstake, mossa till den å ljus.
ja fick en ny polotröja som de va 75% rabbat på, å så hade ja kupong
åxå så ja betalade bara 27kr för den:)
emilia fick en ny kläning åxå som de sålde ut så den kostade 15 kr.
så ja har fått 7 stycken saker för under 200kr, så den som säger att ja slösar
med pengar kan ju bara svälja de igen. ja kanske handla mycke men som sagt,
ja handlar enormt billdigt å de gör att man kan få lite mer.

när vi kom ut från bulöv center så snöade de!!!
ja va tvungen att ta upp emilia så att hon skulle få se snön för första gången!
nu när vi kom hem så ville inte emilia sova, hon har legat i sin säng å gnällt i ca 40
minuter men ja kör på med hannas tips å de har verkligen hjälpt, de funkar jätte bra,
å hon somnar i regel efter typ max 10 miuter, förutom idag, men ja va envis så tillslut
somnade hon! hon har börjat sova i sin egen säng om dagarna nu, hon sover fortfarande
i vagninsattsen i vår sång om nätterna men snart ska hon börja sova i sin egen säng då åxå.
fast ja stressar itne med de eftersom att hon endå ligger i "sin egen" säng bara att den står i
vår säng, hon ser ju itne oss eller så utna de e liksom hennes egna lilla säng.
nu kommer snart min stora älskling hem, han slutar jobb nu å sen kommer han in om,
ger mig en puss å sen bytar han om å sticker till gymet, så hemma e han inte helt föränv vid 7
å då ska vi äta lax, potatis, färsk sparris å holande(vet ej hur de stavas:P) sås.
nu slocka vissa av mina ljus som ja ha tänt här hemma så ja ska hämta nya ljus å så ska ja
fylla på min tee kopp, sen krypa tillbaks ner isoffan:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0