sjuklingar...

hej!
idag e de verkligen pinke väder ute, de har regnat hela dagen å
de ser verkligen inte ut som om de ska sluta heller.
fast egentligen e ja rätt glad över att de regnar för ja e sjuk..
emilia har förkylning å feber å ja har samma sak, fast ja har mag knip åxå:(
så vi har orecis gått från sängen till soffan å emilia sover nu, hon vaknar bara å äter
lite imellan åt sen somnar hon om igen, men hon vil bara vara i min famn hela tidne,
ja kan inte sätta ner henne för då blir hon jätte ledsen så ja svettas som ett djur..
nu tittar ja på tv å sen vid 3 komemr jim hem från jobbet å då hade ja tänkt
att försöka äta lite men de går inte nu eftersom att lillan ligger i famnen.

ja har tänkt åka till ullared i slutet av månaden, ja ska handla lite julklappar åt alla
barnen å så ska ja köpa lite till hunden å nya kläder till emilia.
sen ska vi fixa klart trädgården, staketet, målningen å köket i denna månaden åxå.
känns skönt att de inte är nån jätte stres utan att ja har nån vecka på mig att fixa alt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0