så som hon bara gör för honom!

god kväll alla.
nu har emilia sovit ett tag, hon fick feber igen nu ikväll..
vi badade å mös i soffan å sen kom jim hem å loppan blev lika
glad som vanligt när han kom hem, så fort han kom in å hon hörde
hans röst så ville hon inte sova längre, bara vara i jims famn, bara mysa
med honom å lee som hon alltid gör, fast bara mot honom.
hon har ett speciellt leeende när hon ser jim, ja kan inte förklara de
men hon ler verkligen från hjärtat å så tittar hon djupt in i hans ögon..
har inte sett henne göra så mot någon annan, någonsin, inte en enda gång..
när jim skulle till gymmet så återgick ja å emilia till vårt mys i soffan,
efter ett tag rann de bara svettom henne å hon gnällde på ett konstigt sätt,
å hon va helt slö, lite förlamad eller va man ska säga.
ja tog tempen på henne å då hade hon 38.9,
ja ringde sjukvårdsupplysningen å de sa att ja skulle ge henne alvedon å hålla
henne sval. efter ca en timme så gick hennes feber ner och har stannat på 37.9
hon somnade nästan direkt när alvedonen börja verka å hon har bara vaknat
till så ja han tatt tempen å gett henne lite lite vatten på en sked,
de sa att de va viktigt att hon itne torka ut så hon får lite destilerat vatten på en te sked..
nu ska ja snart försöka få i henne lite mat å så ska ja titta på hells kitchen,
sen ska ja nanna å hoppas på att emilia sover i natt å blir bättre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0