Så jäkla typiskt!!!!!

Vår mysdag gick åt pipan, vaknade i morse
å kom underfull med att emilia inte e helt ok,
sen gick ja ut med tyson å sen väckte ja jim då rinde de från
jims jobb å han va tvungen att jobba idag så vi kunde itne göra
något tillsammans, sen skulle vi äta frukost å då visar de sig fan e mej åxå
att vårt satans jäkla kyskåp har gått i sönder å all mat e kass!!!
så jäkla typiskt, vi som hade ont om pengar redan som de va å så skulle vi köpa
en tvättmaskin å serva bilden denna månaden åxå men de e ju bara att glömma,
ja får helt enkelt skita i tvättmaskinen denna månaden åxå å sen får vi väl
hoppas på att ja kan serva bilden om nån månad istället..
sen måste ja hitta en kombinerad kyl  frys för vi har inte plats att ha en separat
kyl och frys för då måste vi bygga om köket åxå...

ÅÅÅÅÅÅåååååå!!!!!
så typiskt, ja har sett fram emot denna dagen så länge å så går dne helt åt skogen,
men men ja har iallafall mycket att vara tacksam för så ja får väl tänka på dem
sakerna å försöka glömma allt de där jobbiga för en stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0