:S

god förmiddag:)
nu sover emilia sin middags vila redan, hon vaknade tidigt
å sen ble vhon trött så ja kunde itne hålla henne vaken, hon va vaken
en hel del i natt å sitt sist fick hon sova brevid mig för hon hade itne somnat
på typ 3 timmar så tillsist gav ja med mig.
milla kommer snart hit å sen ska vi åka och handla lite, efter de vet ja inte vad som
händer men jim e på halkan å e inte hemma förän vid  6 tiden så de blir sen middag idag,
ja e inte säker på vaja ska laga men de kommer ja väl på under dagen.
nu skaja ta av mina ägg från spisen å äta lite frukost.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0