Redan kväll?

Hej på er!
idag började ja dagen tidigt, redan kvart i 6, så nu känns de nästan som kväll:P
ja fick gå upp med jim å gå ut med tyson å sen fick vi va i trädgården med alba å tyson,
alba e så liten så vi kan itne "gå" å rasta henne så som ja måste göra med tyson.
jim stack till jobb vid 7 så då gav ja hundarna mat å sen grav ja emilia mat.
ja försöker gå ut i trädgården med hundarna så fort alba vaknar, dvs ca en gång i timmen,
hon har kissat inne å bajsat inne några gånger eftersom att de som hade henne innan
inte har tränat henne för att bli rumsren.
hon kissa å bajsar ute åxå om hon bara kommer ut i tid så hon e faktiskt rätt duktig redan!
vi gick en liten sväng igår, de va första gången hon va ute å gick i koppel, hon va
duktig å fattade ganska snabbt va de va som gällde.

idag kommer jim hem vid 5 å då ska vi laga potatis gratäng å kyckling file.
ja ska kanske köra lillebror till landskrona åxå, han ska provträna för dem å de är
hans första träning idag, håller tummarna hårt för att de ska gå bra!!!
nu ska ja gå ut med hundarna på gräsmattan igen.

skriver mer sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0