Onsdag

God morgon!

igår gick ja ocj la mig  i sängen kvart över 9, ja skulle kolla på
tv men ja minns itne ens om ja satte på tven innan ja somna:S
ja va mega trött så de va nog bara bra att ja fick somna tidigt, vaknade
kl 7 när jims mobil ringde, gick upp, ut i regnet med tyson, hängde upp allt
som va dyng surt å sen vaknade emilia så nu har hon fått mat å så somnade hon om igen,
ja har dock sovit va ja ska för en natt så ja tittar på tv lallar med datan.

idag ska jag på möte kl 1, sen slutar jim vid 4 å då hoppas jag att ja har fått tag på ettt släp,
så att vi kan hämta kyle,/frysen hos hanna, de e mer än jobbigt att inte ha nån kyl,
de innebär att de inte finns något för mig att äta på dagarna så ja e hungrig hela tiden:(
oavsätt om de blir en kyl elle inte idag så ska jag städa här hemma, ja ska torka golven,
putsa fönsterna, STOR städa emilias rum så att hon kan mer än sova där inne snart,
sen ska ja göra iordning i köket å måla listerna som är kvar, ja ska borra upp en hylla
å gardinstänger i köket å sen är nog tiden slut, ja lär inte hinna med allt iallfall för
emilia kommer inte uppskatta att vara själv i flera timmar men hennes morbror är nog
ledig idag om ja mins rätt så ja tänkte att han kanske kunde bidra med tille passning
av sin systerdotter:P

men nu måste ja in i duschen annars kommer de itne hända efter att emilia vaknat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0