öl, pizza, lillebror, natt

Hej på er!
nu är vi hemma å jäser i soffan, vi har precis klämt vars en pizza
å lillebror e här. mamma å pappa e i Dk så koffe ville äte middag med oss,
men vi va ju i malmö igår så vi hade itne tatt ut nån mat från frysen så de
fick bli pizza idag istället:P
igår åkte vi till malmö vid 4 å så kollade vi på idag å mös med godis å lite öl,
när ja vände ryggen åt min öl så passade den lilla " åringen på att ta sig en klunk,
som tur va fick elin inte i sig så mycke men endå, de roligaste va att sen försvan
hon ut i köket å efter en stund kom hon ut från köket igen med en oöppnad öl
och en öppnare å höll fram dem till mig å sa; De e dott viket innebra de är gott

å att hon ville ha mer:p hon e så söt den lilla skruttan:)

i morse skulle vi igentligen åka tidigt hem för vi skulle på kalas men jenny ringde

igår och sa att linus hade feber så vi skulle höras av i dag å kolla läget, tyvärr så

hade han högre feber sen igår så vi stannade hemma i stället, vi vill ju inte riskera att

emilia blir sjuk igen nu när hon precis har blivit bättre!

 

ikväll ska ja titta på robinsson och sen vid 10 ska jag köra lillebror och några av

hans kompisar till nån fest i hög, de skulle igentligen ta taxi fram å tilbaks men

ja kan ju lika bra köra dem så sparar de lite pengar åxå.

efter de så ska ja ner i sängen, vi såg på idol igår å efter de såg vi den nya Wallander

så vi la oss inte förän vid 1 å sen vaknade emilia strax innan halv 6 så

de blev fansen inte många timmar inatt i heller så ja ska försöka ta igen för de tre gångna

nätterna i natt, de enda problemet är att tyson e här så ja måste ju gå ut med honom

i morgon bitti så ja kan ju inte sova så länge som ja hade velat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0