nya blommor:)

hej igen.
nu sitter ja å tittar på john & kate + 8, på 4an.
de e helt sjuk, de är en familj som fick tvillingar å sen ville de ha ett barn
till men icke, de fick 6-lingar i stället.
ja e glas att ja bar har emilia att konsentrera mig på, att hon kan få all min kärlek
och uppmärksamhet å att ja kan leka, mata, mysa å göra sånt med henne utan
att hela tiden behöva ta hand om någon annan åxå. ja vill självklart ha fler barn
men inte alla på samma gång.
emilia ligger å sover i sin säng å milla har precis gått hem, vi va på willys å sen åkte
vi till plantagen i lund och köpte blommor, de blev 5 nya blommor och en del nya krukor.
sja fota dem sen men orkar inte just nu.
jim e på halkan så ja ska göra lite mat itll mig sälv för nu e ja hungrig å sen ska
ja mysa lite med emilia.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0