ny kyl/frys, marieholm å toftanäs

Hej eller ja god morgon för min del!

vaknade vid halv 9 idag, gick en sväng i skogen emd tyson å nu har ja gett
emilia mat å klätt på henne dagens kläder. nu ligger hon i sin säng å pratar
för fullt, hon ÄLSKAR si nya sängmobil å ligger gärna i sin egen säng å leker
med alla roliga saker som hon har där:)
jim har precis kört å handla bullar till oss, vi har ju ingenting hemma eftersom att
kylen inte har fukat, men nu har vi iallafall en ny kyl å frys, ja e super nöjd
med den!!! den e stor å fin å fräsh, pappa köpte den till oss igår å ja har redan vat å
pillat på tittat på den säkert 40gånger sen i går kväll:P

igår va vi hemma hos macke å hanna ålille ebba i marieholm, deras hus va jätte
stort å jätte fint, framförallt för oss som bor rätt så litet, vi har de jätte fint å mysigt
här åxå(tycker iallfall ja å jim) men gud va ja hade velat ha hannas å macker kök:P
Hanna berätta att de hade köpt en bilbarnstol på babyproffsen i toftanäs för dem sålde
ut alla 09or så ja ska åka dit idag å se om de finns någon kvar till emilia åxå!
halva priset e ju värt de å hon e ju i behov av en ny så ja håller tummarna på
att de finns nån kvar!

jim ska jobba idag mellan halv 12 å 5, sen ska vi STOR handla å fylla vår nya kyl å frys
å sen ska jm nog träna, de va ett tag sen nu..
ja vill iallfall en sväng itll mamma å pappa så de blir nog så för min del i allfall.

  de finns ignet som får mig att smälta så som emilias leende<3

 de bästa som finns!


Kommentarer
B

Varför blev det inte hanna o mackes kyl o frys ? :)

2009-11-26 @ 11:41:55
Nathalie

Guud vad söt hon är, lilla Emilia

2009-11-26 @ 14:17:47
URL: http://metrobloggen.se/nathaliehansson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0