nu äger ja ett apotek!

Hej!
idag mår emilia nog lite bättre men ja verkar bara bli sämmre.
ja har dock masat mig till affären för att handla ersättning
och sen har ja köpt halva apoteket åxå:P
köpte flytande alvedon till emilia om hon får hög freber igen,
sen köpte ja två olika sorters näsdroppar till henne, den ena sorten va
vanlig koksaltlösning typ, och sen andra va typ som nässpray fast för bebisar
från 1 månad och uppåt. sen köpte ja medicin till mig åxå, alvedon, nässpay,
hostmedicin, voltaren salva och hämtade ut fler omeprasol till min lilla mage åxå.

nu har jag ätit lite ungsrostade grönsaker och så har ja druckit cola,
ja kom fra mtill att ja fick göra de nu när ja inte mår bra.
tror dess utom att ja måste försöka att dra ner lite på godiset igen,
de blev lite mycke nu iheljen kände ja..

nu gnäller lillan, tror hon börjar bli lite hungrig hon åxå.
efter hon har ätit så ska ja försöka få henne att somna lite till för hennes två vilor
idag har varit väldigt korta.. hennes mage funkar fortfarande hyffsat bra,
hon har fått smaka lite bröd, lite ost, å lite äpple som hennes "farmor" (jims mamma)
har tryckt i henne när vi vatt där, först blev ja lite arg för ja va rädd att hennes mage skulle
bli sämmre igen men de har faktiskt gått jätte bra, hon bajsar som hon ska å hon har
inte mer knip eller så heller så de gå bra:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0