Naken, kiss, min trygghet, slick

god kväll på er:)

nu har ja mailat på lite bilar, ja har skrivit ner lite som ska fixas innom de
snaraste här hemma, sen har ja läst en massa å försökt få fram nått vettigt
om hur ja ska kunna fånga mössen på ett smidigt sätt.
vi har ju flera fällor ute men vi har inte fångat fler än den första så
antligen e de ett par sluga rackare som undviker fällorna eller så finns de itne fler möss
här hemma men ja vill ju verkligen inte riskera att de finns fler nu när emilia har
börjat leka mer och mer på golvet, hon kan ju säkert få nån dålig bassilusk
av mössen å sånt! men men hur somhällst ja ska fixa problemet iallfall.
emilia va vaken rätt länge ikväll å vi har myst å lekt i soffan, hon älskar när hon
får ligga å leka med oss å gärna när hon är naken, de e ju sköt att få lufta sig ibland
så ja försöker låta henne va naken lite om dagarna så hon inte får nån irritation eller nått.
enda nackdelen när hon är naken är att hon kissar en massa, hon kissade som valigt i soffan
idag med men som tur va så hade vi handukar som hon låg på, vi börjar lära oss nu:P
tyson ska sova här inatt, de känns väldigt skönt faktiskt, ja har ju saknat honom massor
å sen e de skönt att ha honom här eftersom att han vaktar mig nått så kopiöst mycke å han
har börjat vakta emilia en massa åxå så ja känner mig väldigt trygg med honom hemma.
när jim kom hem så hade kan luvan på jackan uppe å tyson släppte itne ens in honom genom
dörren eftersom att han inte kände igen honom, han morrade å visade tänderna å reste ragg,
med andra ord han va ARG! men sen när jim tog av sig luvan så kom han fram springandes å
hoppade på honom å slickade honom i ansiktet, haha de e skillnad på dem han känner å inte känner:P

nu ska ja snart se på hells kitchen, å sen ska ja krypa ner i sängen å se film med min kärlek.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0