Mys dag..

Hej alla!

idag är de en såndär mys dag här hemma,
vi sov länge å ja vaknade inte förän strax innan 9 när tyson hoppade
upp i sängen å började slicka på mina fötter, han va kissnödig så ja
gick upp ur sägne, satte på mig regnkläderna å gick ut med honom,
de regnade som bara den men de va rätt mysigt faktiskt,
först tänkte ja bara gå ut en snabbis men sen när ja kom in bland alla
träden å släppte tyson så såg ja hur glad han blev så ja gick en timme med
honom i skogen å kasta kottar å jagade honom å han hade super skoj,
älskar att se han så lycklig, när han bara sringer runt å svansken står på topp
å öronen flaxar å han springer så fort han bara kan<3
när vi kom hem igen så rann de bara om oss båda två å vi va grusiga å äckliga
så ja tog med mig tyson in i duschen å tvättade av båda oss:P
när ja kom ut så låg jim å emilia å mös i sängen, emilia blev jätte glan å se mig så då
ville hon verklgien inte ligga kvar å mysa längre så vi gick upp å satte henne i hopp gungan,
hon älskar sin hoppgunga men hon hopas liksom inte utan hon snurrar runt i stället,
men ja e glad så länge hon e glad så ja låter henne snurra:P

nu sover emilia, sen ska vi göra oss i ordning å åka å handla lite till middagen å en blomma som
mamma ville ha, efter de ska vi hämta upp lillebror för han får äta här ikväll åxå
eftersom att mamma å pappa inte e hemma förän vid tio tiden å då ska ja hämta dem på ip.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0