Ledig<3

god morgon.
idag vaknade emilia 20 i 8 för första gången så ja känner mig
verkligen utvilad idag:)

jim e ledig idag så vi ska åka till malmö å lämna lite grejor hos hans mamma å
så ska vi till ikea för att köpa ett köksbord å kolla på lite annat vi behöver.
sen om tiden räcker til lså ska vi köpa foder å sånt till fönstren å göra klart dem.
emilia e på rätt ra humör idag så ja hoppas att de håller i sig under dagen.
imorogn har jim halkan så då hade ja tänkt att ha en mys dag med emilia,
bara hon å ja å va ute å gå i skogen å så. tror vi båda hade mått bra av de:)

Jag fick ett samtal i lördags, ja svarade itne när de ringde men
personen som ringde chockade mig rejält.
de va en stor saknad, och en gammal, underbar vän som ringde..
tyvärr så har ja en del föraningar å ja fick inte min kropp till att lufta
luren. Saknar denna personen, den va en stor stor del att mitt liv förut,
en person som ja älskade, uppskattade och kände mig trygg med..
ja hade gjort allt för denhär personen.. vi har gått igenom mycket tillsammans
å han kommer alltid att ha en del av mig
..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0