kalas

hej alla!
idag har vi vatt vakna tidigt åxå,
de gick bra å emilia har vatt på bra humör:)
ja körde in jim till körskolan å sen åkte ja å lillan till malmö
och överraskade emilias morfar. han blev jätte glad:)
sen åkte ja tillbaks å hämtade jim å körde han till jobb, sen tog ja å emilia
en sväng på center syd och handlade en pressent till min kusin som fyller 1år
så vi ska dit på kalas i morgon, de ska bli jätte skoj, ja har inte träffat alla
sen dopet så de ska bli kul att få se dem igen.

nu sover emilia å N kommer snart hit å en annan tjej som gick i vår klass.
vi ska gå en runda i skogen sen för tson måste gå ut innan ja ska lämna
honom hos mamma å pappa för vi ska åka till jims mamma å dem ikväll.

Nu kommer snart N så ja måste släppa ut tyson!

Svar till Emy: jim går på eriksson i lund.


Kommentarer
Emy

okej! för jag går på lundabygdens, och det känns som att dom som går på eriksson går det "fortare" för att skaffa körkort!

2009-11-21 @ 17:22:42
URL: http://emyforsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0