Hemma igen,

hej igen.
nu har vi vatt på ikea, vi har köpt ett nutt köksbord
som ja ska fota så fort vi har fått upp de:P
vi köpte lite ljus å så åxå men annars inget speciellt, ja hade kvar pengar
på pressent korten ja fic från dopet så ja behövde bara betala 69kr själv:)
vi köpte inga stolar för ja hittade inga som ja ville ha, de enda som ja tyckte
va sköna och fina kostade 249kr styck å de de väl lite väl dyrt enligt mig iallfall
eftersom att vi behöver minst 4 stolar. sen vill ja ha ett par stolar som ser lite gammaldags ut,
gärna lite större å så, så ja ska kolla på blocket å se om ja hittar några där.
nu ligger emilia å skriker i sin säng å jim e på gymet.
ja ska laga mat snart åxå för ja e hungrig, sen så ska ja nog gå en sväng med emilia,
hon hade behövt komam ut i den friska luften lite å ja hade behövt rensa huvet på
en massa tankar så de hade gjort oss båda gott med en promenad.

idag så hade min älskling köpt en jätte fin blomma till mig,
å så sa han en massa romantiska saker till mig:)
de värmer så gott i hjärtat när han gör såna små överraskningar<3
älskar min lilla prins så mycke, han e allt för mig
å han gör mig så lycklig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0