full speckad dag!

hej hej!
nu har vi kommit hem, de har vatt en jätte stresig dag
å ja e glad att den snart är över!
vi gick upp kl 6 å sen lämnade ja jim i lund kl 8 för han hade
uppskrivning då. han klarade den så vi va jätte glada,
sen va de dags för uppkörningen, å den gick tyvärr inte lika bra så
han ska göra om den igen på tisdag. efter de körde ja jim till jobb
å sne åkte ja hem å gick ut med tyson, sen sov ja en timme med emilia
å sen va de dags att hämta jm på jobb å åka till lund igen för att hinna
till banken för att ta ut pengar.
sen gjorde jim pankakor å nu myser vi i soffan allihop.
de kommer bli en tidigt kväll å vi ska upp tidigt i morgon åxå för jim har
körning i morgon halv 9 i lund.
sen ska ja handla present till min kusin å sen kommer nog N å sen
ska ja hämta jim på jobb å efter de skulel vi kolla på en bil men ja vet inte hur
de blir med de men vi får se. vi ska nog sova imalmö i morgon åxå.

Mitt i allt de kaoset ja har haft idag så messade hanna mig å sa att de va dags
för att åka till förlossningen!!!!! sist ja pratade med henne så va hon inne å låg inlagd,
de försäker stoppa förlossningen eftersom att hon har några veckor kvar tills lillen
är planerad, men nu har de gått flera timmar å hon har inte hört av sig så ja förmodar
att nästa gång hon åker hem så är de mid sin son!! vi håller i allafall tummarna för att
allt går så bra som möjligt å önskar ett stort lycka till!!!!


Kommentarer
Emy

vilken körskola är det jim går på?

2009-11-19 @ 19:53:49
URL: http://emyforsen.blogg.se/
Hanna

Luuuuring!!

Vi är hemma med endast ett barn, fick panik av att ligga där inne, jag "smygöppnade" mig under flera dagar med ebba och kommer antagligen göra det denna gången också. Var öppen 3cm i fredags, just nu vet jag inte. Men jag är hemma iallafall, dom kommer inte stoppa det mera så jag kan lika gärna vänta ut det hemma!

Snart är han här förhoppningsvis, jag som var så inställd på att krysta snart när jag var där inne ;)

2009-11-23 @ 12:02:04
URL: http://uncertain.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0