fredag, ullared å lilla samuel!

Hej igen!
nu sover äntligen emilia, hon har skrikit i typ 2 timmar nu!
jim kommer hem om lite mindre än en timma å sen ska vi åka till malmö,
vi ska till babyproffsen å sen till jims mamma.
Vi ska upp tidigt i morgon och åka till ULLARED:)
jim ska ha emilia å de ska gå en runda i stan med min bror å sen
på kvällen ska vi äta kött å potatisgratäng som jim önskade.
Ja ska handla en massa julklappar å kläder i morgon, samt lite till stugan å julpyntet.
Sen ska ja hänla en pressent till lilla samuel åxå!
är så glad för hanna å macke, har inte pratat med hanna idag så ja vet inte hur de gick med
förlossningen och så men vi håller tummarna för att allt gick bra och att dem mår bra båda två!
längtar tills de kommer hem så ja kan få pilla på den lille:P
trots att emilia fortfarande är liten så va hon ju så stor när hon föddes så de ska bli kul
att få pilla lite på en "normal stor" bebis:)

Nu ska ja packa lite å sen ska ja äta en macka,
ska försöka få kontakt med hanna åxå, skriver mer i kväll om ja hinner, vi ska ha barnen
så ja vet itne om ja får några händer lediga:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0