första riktiga middagen:)

hej igen!
nu sover emilia middag å jim e på gymet,
ja har ätit färsk sparris å tomater som ja stekt, de va faktiskt oväntat gott:)
sen har ja lagat en massa pureer till emilia, vi sja börja med potatis
å sen morot å sen majs efter de så ska hon få ätor, palsternacka(tror ja de va)
och broccoli å efter de ska hon få börja äta lite av allt tillsammans å sen ska hon få frukter.
men man skulle vist inte ge frukt förän grönskaer å sånt gick ner för frukt e sött
så då kan de vilja äta bara frukt å inte grönsaker å sånt.
hon fick äta lite potatis innan hon somna å de gick bra, hon tyckte de va gott
men hon viste itne va hon skulle gära med de riktigt, hon spottade å gurglade å hadde
sig men lite fick hon nog i sig iallafall:P sen i kväll ska hon få lite till.

här e lite bilder från i morse när vi mös och på emilias första middag:)

                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0