fångst "lycka":P

FÅNGST!!!!!

vi har vatt få jakt under diskbänken i dag,
när vi sen satte oss i soffan så hördes e SMACKKKKK!
de kom från köker så vi sprang ut å öppna skåpet å där till min förskräckelse låg den,
den sprattla å ögonen hade tryckts ut men ja kunde endå inte låta bli
att tycka att den va söt vilket resulterade i att ja tyckte väldigt synd om den,
vår stackas husmus va död, han hade fastnat i fällan!
fler fällor e riggade så snart e nog hans familj död åxå, ja vet att man inte kan ha möss
i huset men de tar endå emot att ta kål på dem stackarna.

"mannen" i huset va rädd att musen skulle börja leva igen så han satte fram en stol
som han ställde sig på innan han vågade öppna skåpet.
så ja fick ta ut musen å kasta den medns jim stod å mesa sig uppe på stolen.
när han sen äntligen kom ner så trampade han på en makaron å han blev LIVRÄDD:P
han hoppade så högt å så skrek han som en tjej, han trodde de va en mus till...hahaha!!!


  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0