:)

tjenixen!

idag e ja faktiskt på bra humör.
ja har vatt ute å gått på ställen i skoge ja aldrig gått förr
å virrat runt å tittat på jättevackra hus i typ 2 timmar:)
tyson tyckte de va kul att va där han inte vatt förr heller,
emilia låg å "pratade" i vagnen.
hon hörmade mig idag när vi hade vår lekstund, de va första gången
hon gjort de så bra å så tydligen:)
hon stack ut tungan å "fes" med munnen precis som ja!!<3

ja har tittat på bilar idag åxå, ja har hittat två som värkar bra så ja ska
visa dem nu för jim när han kommer hem.
nu måste ja släppa ut tyson för annars väcker han emilia som ligger å sover.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0