En fantastisk helg

Hej!
nu har ja haft en helt underbar helg!
när jim kom hem från jobb i fredags så fick ja världens gulligaste blomma,
den satt i en kruka med ett hjärta på, sen va de lite olika blommor i å den va bara så fin:)
jag blev helt överlycklig, älskar verkligen min jim!<3
efter de åkte vi till malmö och så mös vi å tittade på idol,
innan vi åkte till jims mamma så va vi på baby proffsen och köpte
en ny bilstol till emilia, den hade kostat 3200 så sålde dem ut den för 1995 bara
för att de va 09an som kom ut i mars, de skulle göra plats för 10an nu.
innan vi tittade på idol på kvällen så åt vi väldens största pizza!!
ja tror aldriog att ja har sätt en så stor pizza, sen tog upp hela spisen:P
sen i lördags gick ja å päivi upp strax efter 5 för att åka till ullared,
de va skit kul å mamma å ja å päivi hade en hel dag tillsammans, ja handlade stort
sätt alla julklapparna til alla barn, dvs jims syskon, min bror, mina kusiner mm.
sen köpte ja julklappar till jim å lite till emilia åxå.
sen när vi kom hem så stannade vi i malmö över natten åxå.
sen i morse körde ja å jim till volsjö å hämtade hem valpen!!
hon e gudasöt å ska heta alba, hon e pytte liten fortfarande å springer runt som ett yrväder!
hon har kräkt ner hela mig eftersom att hon va åksjuk i bilen:P
hon å tyson går jätte bra å just nu ligger de på varandra å sover<3

här e lite bilder förån helgen!
                                         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0