natten valpen nyheter

god kväll!
igår va vi ju som sagt hos kalle å catrin.
se va lika trevligt som vanligt, vi åt tacos och kollade idol.
sen spelade grabbarna wii.
sen stack vi å kollade på valpen, hon har växt som bara den,
hon e mega söt å truffast av alla, dem andra va lite fega å vågade itne
riktigt komma fram men vår lilla flicka kom fra mtill oss hela tiden och
ville verkligen bara va i famnen!
nu så ska vi kanske hämta henne den 29/11 istället för då blir hon 8 veckor:)
ska bara bli kul att få hem henne å klart att vi vill ha hem henne så fort som möjligt.

nu ska vi snart mysa men en film å massa gottis,
de blir en sån riktig mys dag idag, vi e helt slut från igår så de e välbehövt!
sen i morgon ska mamma å pappa å koffa komma hit å äta middag så ja måste nog städa
lite i morgon, ja har handlat till maten nu så de e klart iallfall.

Har två super glada nyheter att dela med mig av åxå:)
den första är att emilia har börjat hålla sin nappflaska själv!!!
iblan kan hon hålla den i flera minuter men utan probem, hon e jätte duktig.
den andra glada nyheten är att LILLIBROR har blivit kontaktad av landskrona bois och
de vill att han ska komam och provträna för deras A och U lag i 3 veckor!!!!!!!!!:):):):):):):):):):)
De tycker att han är för bra för att stanna i lödde å vill gärna ha han i deras klubb,
så han e stolt som en tupp nu, å de ska han va, de e ju inte var da bois hör av sig och undrar
om man vill börja spela för dem! är så glad för hans skull, detta e hans liv, hans dröm och han
har kämpat så hårt, i så många år för att komma nån vart å nu börjar de äntligen gå lite framåt
i harns fotbolls karriär!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS min älskade lillebror!

                    


Kommentarer
erika

vilka söta bilder :D

2009-11-08 @ 14:33:30
URL: http://elood.blogg.se/
b

vad är det för ras? :)

2009-11-14 @ 08:43:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0