dagens

god morgon!

idag vaknade emilia vid 7, vi har hunnit äta frukost, duscha, damsuga mysa å nu
leker hon i babygymmet å ja skriver här.
vi ska snart åka in till lund för att köpa fler internett tester till jim.
han har ju uppskrivningen snart å han behöver göra några prov till, han jobbar idag
mellan 8.30 å 15.30 så ja får fixa de.
efter vi har vatt i lund så ska vi hem till mamma å pappa, tvätta lite sen gå med tyson
å sen ska vi åka hem å laga lite mat.
vi hade itne fått fler möss i våra fällor i natt så ja får väl hoppas att de vi fånga igår
va den enda som bodde hos oss!

såhär ser vi ut idag:)
  

jag:                                                                   emilia:
tröja:
hm                                                           ullared

kjol: vero moda

strumpbyxor: maxi                                            lindex



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0