bygg dag

hej på er alla!
idag har ja äntligen fått vila,
emilia har inte sovit i natt i heller men min älskling
va så snäll att han gick upp å tog hand om henne så
att jag fick lov att sova! sen vid 6 gick ja upp och tig emilia
hon somnade sen så vi låg kvar i sängen till kvart i 10.
se ringde ja pappa å så kom han hit, så åkte vi och handlade
plankor å nu byggs de för fulla muggar i trädgården!
pappa å jim e å bygger å nu kom koffe hit åxå.
emilia somnade precis så ja sitter inne med henne, jag vill inte
att hon ska va ute så mycke idag eftersom att de e kallt och hon
e ju redan förkyld och febern är bättre idag men inte borta.
ja vill ju att hon ska bli frisk och inte mer ssjuk.

ikväll ska vi mysa å titta på jävulen bär prada, å sen nanna.
jim ska jobba i morgon, har har fått massa timar denna veckan,
han har 39 timmar denna kommande veckan och som de ser ut nu så
kommer de att fortsätta så iallfall i några veckor till, så de e jätte skoj!
ja somnade redan 10 igår för ja va så slut så de blev inger mys i soffan,
så vi får ta igen de idag. imorgon så får vi se va som händer för min del,
beror lite på vädret, ja har en del att göra här hemma men e de pinke väder
så åkte ja nog med emilia å tittar på lite saker till huset å henne.
sen ska vi ha en bur till valpen åxå så ja ska kolla efter de åxå.


Kommentarer
Hanna, Ebba & bebisen

När Ebba var så mongo förkyld o hade feber förra vintern så fick jag rådet av BVC att hon skulle sova ute! Den kalla luften är super då!

Jag packade på ett snorigt barn overall, mössa, vantar och halskrage och sedan ner i vagnen i en mysig åkpåse och tro det eller ej men ungen sov bättre där än inne!!

2009-11-02 @ 13:17:17
URL: http://uncertain.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0