Blääää på allt!

God kväll!

nu har ja vatt arg å bitter i snart 12 timmar,
ja e så ledsen för allt som har hänt idag å ja har så ont i magen
att varken voltaren, alvedon eller citadon hjälper..
e så orolig flr hur vi ska kunna lösa allt som hänt nu,
men ja har jim å vi kommer klara detta åxå men de gör endå inte
att de k'nns mindre lessamt när de väl händer!
men vi måste fixa en nu kyl å frys för den vi har gick inte att laga,
sen måste vi fortfarande köpa en tvättmaskin å en bilbarnstol till emilia,
sen är de andra små saker som behövs, som tex en matstol till emilia,
eller en grind så att vi kan ha hundarna i köket när vi inte är hemma.
men men vi får ta de i den takten vi kan, nu har vi maten i boden där ute
å vi får fortsätta tvätta hos mamma å ja matar emilia i baby sittern å tyson
får fortsätta tygga på allt ett tag till..
De som vi ska koncentera oss mest på nu är jims uppkörning i morgon bitti,
sen ska vi fixa en kyl å frys å sen får de andra komma som de kommer.

ja ska snart gå å lägga mig i sängen, ja ska kolla på tv ett tag å sen nanna,
ja ska försöka somna tidigt, klockan kommer att ringa vid 6 å då e de full fart som gäller!


Kommentarer
Hanna

Leta på tradera! där finns allting!

2009-11-24 @ 10:02:43
URL: http://uncertain.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0