BK, pjamas, coca mugg

god eftermiddag:)
ja sitter å jäser i soffan, vi åt BK till lunch å de la sig verkligen som en klump
i min mage. emilia har precis somat, de e andra vilan i dag, hon sov en bra stund
i vagnen innan så hon behöver nog inte sova mer idag.
mamma å ja va å handlade mat innan, papa å jim byggde klart staketet
å nu ska ja faktiskt snart ta på mig pjamasen å mysa en massa med var choklad
å vispgrädde:) de e en massa bra saker på tven så ja hade inte planerat
att gå långt från soffan mer idag.

emilia försökte ivrigt aatt få i sig nån dricka up morfars coca mugg,
hon e så go nu när hon för sakerna själv till munnen å så,
de va e lock på muggen så de kom inget så tillsist blev hon förbannad å kastade den
imarken:P
     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0