bilderna:)

nu har vi ätit kykling nuggets å ris,
emilia ligger och soveri sin säng å jim sitter å spelar vid sin tv.
ja e glad att vi har så många tv apparater för annars hade de vatt krig om tven.
vi har en i sovrumet som vi kan se 1an 2an 4an 6an å nån kanal till på utan bas boxern.
sen ahr vi den tven som är vid soffan som man kan se alla kanaler på, och om ja sätter igång den
boxen som är till den tven så är den sammankopplad med boxen i sovrumet så då kan
ja se alla kanaler i sovrumet åxå. sen har jim en "egen" tv där han har sitt ps3 å
sin data kopplad till, ja sitter inte i hans lekhörna så ofta så den får va hans ifred:P

vi va in om jims mamma idag när vi hade vatt på ikea, bilderna e på elin, hans yngsta 2åriga syster
när hon sjunger i ett hus i skogens slut och gör alla rörelserna till:)
sen är de bilder på min pappa å emila, på jim emilia å elin, å på min blomma som ja
fick av jim idag å sen är de en bild på jim när han monterar vårt köksbord!

 

                   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0