Äntligen är de här!

Jag kan bara inte sluta tänka på allt som vi ska göra nästa vecka,

alla roliga saker som ja har sett fram emot så länge nu:)

ja har så höga förhoppningar på den närmsta kommande tiden

å ja hoppas verkligen att allt som händer kommer leva upp till mina förväntningar.

 

Måndag; Jim e ledig å vi ska ha en mys dag å åka till havet å bara vara med varnadra

Tisdag; Jim har uppkörning.

Fredag; Vi ska åka till malmö å mysa med jims familj

Lördag; Ullared med min mamma, jims mamma å kanske nån till

Söndag; Hämta valpen:)


Jag har strävat å kämpat så hårt för att nå dit jag är idag,

jag har offrat, gråtit, skrattat, längtat, önskat.

Nu är ja äntligen här, i en trygghet, i en evig kärlek,

i allt ja kunde önska å föreställa mig att vilja ha..

Personerna i min omgivning är allt ja behöver å dem ja älskar,

min familj, min släkt, mina äkta vänner men framförallt min dotter,

min emilia, min framtid<3
hon är så vacker när hon leer, hon är så fridfull när hon sover,
hon värmer mitt hjärta å jag älskar henne mer än livet!


svar till emy;
jag tror åxå att de går fortare för dem som går på erikssons
men ja tror att de beror på att de är så pass stora,
de har många olika körlärare å när man väl får tid å kommer igång
där så går de i regel väldigt fort att bli klar om man nu vill de.
jim började ju köra på erikssons för typ max två månader sen å han e
ju klar om några dagar men då har han inte kört så intensivt som han hade
kunnat göra iochmed att han jobbar ju åxå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0