alvedon..

god kväll alla läsare!
nu sover emilia, hon har sovit hela dagen i min famn.
hon har nog haft lite mag knip skulle ja tro för hon har skrikit
sådär hysteriskt som hon gjort innan när hon haaft ont i magen..
men de har som tur e bara varat i några minuter sen har hon somnat om,
hennes feber har gått ner till 37.5 nu så den e snart borta.
ja börjar åxå känna mig som en människa nu, efter ca 6 alvedon:S
ja går fortfarande i pjamasen å hade inte täkt att lämna den förän ja mår 100 igen.
nu ska ja dricka lite mer tee och titta på grannfejden.
sen hade ja nog tänkt att krypa ner i sängen, ska försöka få jim med mig åxå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0