Äckliga blottare!!

god kväll på er!
nu e ja hemma å lagar mat, jim e på gymet å emilia har äntligen
somnat av ren å total utmattning.
vi va på bvc idag å hon väger nu 7797g:) ja tig upp sömnproblemen
å mina funderingar kring maten å vi kom fram till att hon ska börja på den andra
ersättningen å så ska hon börja provsmaka till nästa helj.
hon fikc sin vaccination idag åxå, hon va mega duktig å läkaren berömde henne som
bara den, så de va ju skönt iallfall men nu har ho feber å e jätte öm i de ena benet
å så skriker hon nått så kopiöst å de går verkligen itne att trösta henne:(
hon sov en liten stund i vagnen innan idag när ja å lillebror va på enter syd.
vi handlade massa nya kläder till emilia eftersom att de va halva reapriset, så hon fick typ
4 par byxor, två kläningar, 3 boddys, strumpor, leggings, strumpbyxor, skor, mössa,
halsduk termo byxor till både henne å jim å allt de blev 349kr!!!! snacka om billigt men
sen hade ja en kupång som gjorde de lite billigare men endå.
sen käkade viv lunch på speedy lee å sen gick vi hem, koffe passa emilia å ja gick ut me tyson,
sen kom mamma hem så berättade hon världens hemskaste sak!! de finns en blottare i byn som
tydligen har blottat sig för en del som vi känner å för barn, sen igår när mamma hade vatt
ute kvällsrundan med tyson så hade blottaren gått bakom å förljt efter mamma!
hon kände igen han på signalementet. sen när mamma hade sagt de så förstod ja varför de har vatt
så mycke polis bilar som har kört runt de senaste dagarna å precis just när ja kom på de så kom
de ett helt gäng polisbilar med blå ljus å allt på gångbanan utanför mina föräldrar.
när ja hämtade jim på jobb sen så körde vi förbi en del poliser åxå som hade blå ljusen igång så
hoppas att de har fångat in den där äckliga typen!! men va försiktiga om ni ska ut å gå för man vet ju aldrig.
ja ska iallafall inte gå ut själv om kvällarna längre!
oftast e ju blottare inte så farliga utan de vill "bara visa upp sig" men ja vill end itne träffa en sån
å des sutom så tror ja att ja hade hånat honom eller slått honom eller så om nån hade blottat sig för mig
å då vet man ju inte om han kanske hade gett tillbaks eller så..
men men iallafall, nu ska ja fortsätta laga min fisk gratäng.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0