229kr kilot

Hej alla.
idag vaknade ja vid kvart i 9,
de va första gången ja vaknade förutom när ja har i halv sömn stoppat in
nappen i emilias mun. min lilla prinsessa har sovit natten igneom idag
å ja hoppas hoppas hoppas verkligen att de håller i sig.
idag har ja städat, ska fortsätta med de snart, sen har ja sålt vårt köksbord,
ja har vatt hon mamma å pappa å hämtat stolar, ja har hjälpt pappa å jim
lite när de bygger staketet å sen har ja busat med emilia:)
jah ar hunnit med en hel del å har massor kvar att göra.
ja måste ner om affären idag endå för ja lömde handla allt som ja behöver igår.
mina föräldrar ska ju komam på middag hos oss i kväll så de e därför ja stirrar å städar.
ja ska laga potatisgratäng, å en hel hjortstek i ugnen å sen blir de sallad å röd vin till.
ja köpte nästan 1.8kg kött å de va ju inte ekonomiskt, de kosta 229kr kilot!!!:O
ja fattar inte att de kan va så dyrt, de e ju bar helt sjukt.
som tur va hittade jag en stek som de va halva priset på så de blev typ 200kr
istället för 400, så då va de ju helt ok pris.
men men nu ska ja fortsätta städa innan emilia vaknar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0