05.47

hej hej!

idag vaknade emilia 05.47, men som tur va somnade hon om igen å
isället fick ja väcka henne halv 9 efter ja hade vatt ute med tyson.
de va väldigt mysigt att gå upp å gå ut med honom,
de va så längesen så de känndes liksom bara skönt på nått vis.
nu ligger emilia i soffan å snackar för fullt, hon har nog lite ont i magen,
hon har inte bajsat på typ 3 dagar så hon e väl lite hård i magen nu när hon har börjat
få smaka på vanlig mat.
ja ska hämta jim vid halv 12 i lund eftersom att han e klar på körskolan då,
sen ska han jobba mellan 12 å halv 5 å ja hade nog tänkt att beslka diana å kim en stund:)
sen ikväll ska ja laga lasange å sen ska ja hjälpa jim de teorin.

måste gå nu, tyson äter bjöjor!!!! skriver med i kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0