vilken underbar morgon:)

God morgon allihop!
idag e en ny dag, en bra dag, en fin dag:)
somnade vid 10 igår, va helt slut efter dagen och natten som varit så ja bara deckade.
vaknade vid 7 av ett sms av annika i morse, klädde på mig och gick en lång runda
med tyson, de e skönt att gå så tidigt, för de e bara ja, tyson och alla fåglar som e ute.
dess utom va de 12.3 grader redan så de va jätte skönt att bara lunka runt och känna
lukten av nyklippt gräs:P

idag ska ja inte gör så jätte mycket, ska plugga lite teori, gjorde ett test precis och blev
godkänd så de känndes bra:) ska mysa lite med tyson och mamma nu på förmmiddagen,
sen i eftermiddag/kväll kommer baby hit, då blir de en väldans massa mys för sen åker
ju han til gtb i morgon:( kommer sakna han meda massa mycket, men de e kul att han
ska åka och göra något som han verkligen vill, något han har sätt fram emot jätte länge,
klar man unnar den man älskar de<3 dess utom har ja ju tyson att mysa med innan ja
somnar så de ska nog gå bra:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0