Vilken Chock!!

idag fick ja en chock när ja klev in på toaletten och tände lampan,
vände mig och om såg med själv i spegeln. ja e verkligen inte nöjd med håret!!
tyckte inte om de igår och tycker ännu minde om de idag..
måste göras något åt de och de e kvickt!

halv 12 ska ja va hos BM och kolla blodtrycket och om de fortfarande finns äggvita i urinen.
ska kolla hur lillan ligger åxå, hon hade börjat fixera sig i förra veckan och ja kan ju säga att
hon trycker på rätt bra neråt, har haft jätte ont i ryggen och magen nu i vekcan och nu gör de
extremt ont i ljumskarna såja går som en trasdocka:P
hoppas iallfall att hon stanner i magen nån vecka till, längtar så mycke efter henne men de
för hennes egen skull så får hon va kvar i magen ett tag till, vill verkligen inte riskera att
hon inte har utvecklats till fullo..  sen efter BM ska ja till lund och träffa milla, hon slutar halv 3
så ja ska möta henne så och så ska vi gå och kolla på babis saker:) vill ha klart så mycket
som möjligt framförallt om de nu finns risk för att hon kommer för tidigt.
sen ska ja till stugan och fixa idag igen, måste bli klara med sovrumen nu innan heljen för
då kommer min nya säng!!
skriver mer sen ikväll och berättar om BM.

längtar efter dig, ingenting e desamma när du inte e här..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0