sömnlösa nätter..

god morgon, eller ja för er som kanske hars sovit lite iallfall..
som vanligt kan ja inte sova när jim e borta och i natt va inget undantag,
sov en halv timme, va vaken en timme, sov en timme va vaken två timmar,
så har ja hållt på under natten, sen vid halv 1 ringde milla och sa att ja skulle
ringa jim så de gjorde ja å sen kunde ja sova till halv tre. efter de så har ja pratat
med jim nästan hela tiden resten av natten, han ville hem, han va ensam,
hade ingenstans att sova och saknade mig en massa så han va lite nere..
men vid halv 6 i morse så träffa han sina andra kompisar och då kunde ja äntligen
somna så sova ja till halv 8, sen gick ja ut me tyson i ösregnet, de va rätt mysigt,
gick en lång runda och vi va dyng sura när vi kom in:P nu har ja pluggat i en timme
och druckit typ 2 liter varm oboy, och ja försöker övertala mamma att vi ska åka till
ikea.. pappa kommer hem i dag i stället så vi ska hämta honom vid 7 i lund,
sen ska vi tillbaks till kalaset vi ska på halv 5 idag, min kusin har fyllt år så vi ska dit.

nu ska ja plugga lite till, göra mig i ordning och tvinga iväg mamma till ikea:)
Skriver mer i kväll..

varför sa du som du sa igår?
ja gav ju dig en chans men du ville inte ha den,
ja förskte göra dig till en del av allt men du vände min bara ryggen,
varför skulle de va annerlunda denna gången, du har inte förändrats..
vill ha en fungerande relation till dig men inte för min skull,
inte för din skulle utan för henne!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0