Underbara sömn..

god mogon:)

i natt harj a sovit helt underbart, har bara vatt uppe 2 gånger och faktikt kunnat somna om
rätt så fort så de blev faktiskt en hel del sömn inatt..:D
mamma e hemma från jobb idag, hon hade kräkt två gånger i natt så hon fick stanna hemma
från jobb, de övertygad om att de hon har fått e samma sak som ja har haft och kanske tyson åxå.
tror de kan va något som kommer från stugan, för morfar har blit sjuk av att va där, jag och mamma har
kräkts utan att egentligen veta varför, tyson har åxå vatt konstig när vi har vatt där och jim med ibland..
tror de kan va möglet, alla fukten och de dammet som vi har gått och andats in, en annan högodsare e
att de kan va något med vattnet, för alla vi har druckigt vattnet och de skulle inte förvåna mig om de e de.
men i allafall, idag ska ja integöra så mycket, ahr gjort ett teori prov nu, ska plugga mer teori sen,
måste bruka allvar med de nu i veckan!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0