Trevlig kväll!

nu har ja precis kommit hem, hade de trevligt på kalaset,
de va kul att träffa alla, de einte så jätte ofta man har tid att ses
så ja ser alltid fram emot när vi kan samlas allihop. snart e de ju
midsommar så då ses vi alla igen, längtar redan, älskar midsommar,
tror de e min favorit händelse på hela året, älskar att va tillsammans alla
i stugan och bara ha kul, unga som gamla de spelar ingen roll utan de e
verkligen en dag där de itne finns varken fördommar eller sura miner..
dess utom e ju åsa de vackraste stället på jorden, finns ingen plats ja
uppskattar så mycket som åsa, allt där e bara perfekt!!

nu e pappa hemma så ikväll ska ja bara ha mys med familjen,
och i morgon kommer äntligen jim hem, och då händer de!!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0