Snart..:)

nu har ja vatt på fotboll, kollat på lillebror, de gick bra, dem van:)
sitter och väntar på jim nu, han  e här om typ en halv timme:D
kan knappt vänta, längtar så mycket tills ja får ha honom i min säng
igen:P för att fördriva tiden nu när han har vatt borta så har ja shoppat,
och idag har ja läst hela körskoleboken igen:P de känns lite bättre nu
men fu fan va nervös ja e inför uppskrivningen, de e inte så jätte lång tid
kvar nu tills de e dags för uppskrivningen och uppkörningen och ja känner
mig trygg med körningen, ja vet att ja kan köra på ett bra sätt men ja e
jätte nervös inför teorin, har pluggat dåligt och har jätte svårt att få in vissa saker,
ja har mellan 60 och 63 hela tiden på testerna så de e inte många frågor de
handlar om attj am åste fixa för att få godkänt men ja kan verkligen itne få in
de där sista 3 frågorna:S men men de e vär bara till att fortsätta råplugga den
tiden som e kvar nu och hoppas på de bästa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0