Mys, Stugan, CHOCKEN

hej allihop!

igår va jag, jim, mamma, koffe, morfar, mormor i stugan och jobba,
de blev jäte bra och ja fick målat köket:) sen kom emma och vid halv 8
åkte ja, jim, mamma, koffe å emma till lund och käka kina mat:) de va jätte
mysigt och framförallt välbehövt, sen när vi kom hem kolla vi på bag boys 1
och vid 12 tiden somna ja.
vakna vid 7 i morse, stack till stugan vid halv 9, morfar och jim fick jobba själv till
halv 11 ungefär för ja å mamma va tvugna att åka och handla reglar, plankor, målarfärg
och massa mer.. sen måla ja köket en gång till, morfar taputsera de sista i sovrumen,
och så skulle jim börja ta ner trä panelen i taket i hallen och jo men visst, som vanligt, fick
vi en jävla chock!! hela undertaget/innertaket va helt, och då menar ja verkligen helt sönder:O
så de va bara till att börja riva, hela taket i hallen, hala taket på toaletten och väggarna mellan
hall och dusch, och dusch och toa.. nu tar de verkligen länre tid inan vi kan flytta in,
plus att de kommer kosta som fna, måste göra om hela toaletten i med att de e våt utrymme
så måste de ju va helt tätt och välgjort så de e bara till att se glag ut och börja riva,
men ja ska inte klaga, nu kanske ja kan få mitt efterlängtde badkar:P
när vi rivt hela innertaket så målade vi mitt sovrum och nu kom vi precis hem.
ska dit i morgon bitti igen och fortsättta, jäkla evighets arbete!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0