Mys måndag:)

hejsan:)
idag e de en bra dag, vaknade vid 7 tog bussen kvart över 8
hade körlektion 9 och va hemma igen halv 11.
kröp ner i sängen igen där älsk lång och väntade och sen vid
12 så stack vi till stugan, jim skulle slipa taket så vi kan måla de:)
efter de åkte vi till center syd, käkade speedy lee och handlade saker
till min BB väska, handla baby kläder, de blrv två rosa boddys med
matchande byxor till, två matchande mössor och så en pyamas med
hallo kitty på. sen köpte vi en amnings bh till mig, den va åxå rosa:P

nu kom ja tp precis hem, har gjort lite teori prov och blev godkäns på alla:D

e så nervös så att ja har ont i magen:(
hoppas hoppas hoppas att de går bra men man vet aldrig
men ja ber, snälla låt de gå vägen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0