Morgon panik..

Hej!
idag va de panik när ja vakna, ja kom ihåg att larmet hade ring men ja hade tydligen
stängt av de så mina 9 minusters planerad snooz hade förvandlats till 45 minuter.
så ja flög upp ur sängen, sprang i kläderna, joggade upp och ner för gatan så tyson
iallfall skulle få kissa lite och sen va de fullt ös till bussen.
hade ju mitt slutprov idag på körskolan så ja ville verkligen inte missa de. men ja han i tid
och de gick skit bra!!! ja va jätter nöjd och hon ja gjorde provet med bara öste komplimanger
över mig och va helt övertygad om att ja inte skulle ha några problem med uppkörningen:)
nu kom ja precis hem, ska käka lite sen bär de av till BM, ska ha mitt första Föräldrargruppsmöte
idag=super nervös. de ska bli jätter kul att få lära sig lite å så men ja ser inte lika
mycket fram emot att möta alla andra blivande föräldrars dömmande blickar, men de e sånt man
får ta, har vant mig vid de nu. ja e stolt över min bebis och min mage. de e de vackraste som finns och
finns så många mäniksor som försöker hela livet men inte kan få barn. så ja går med rak rygg,
min mage e bra som den e!!

skriver mer i kväll och berättar om mötet:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0