Mitt första inlägg..

Detta blir mitt första inlägg i min nya blogg.
har tidigare bloggat men då har de bara varit för min egen räkning.
nu har ja fått önskemål om att blogga så att min släckt och mina
vänner ska kunna följa mig och allt som händer i mitt liv.
Framför allt nu med bebisen:) om exakt 65 dagar är min dotter
planerad att födas!  som de är nu mår lilltösen bra,
vi har haft några motgångar under graviditeten men hon mår bra.
hon är normalstor och växer så de knakar, vilket innebär att ja åxå
växer, jag har gått upp 16,9 kilo sen inskrivningen hos barnmorskan.
inte lika roande som att bebisen växer men de tillhör väll:P

ska ladda upp bilder på magen och stugan så ni får se hur ja har de.
vi håller på för fulla muggar i stugan och vi börjar närma oss slutet,
imorgon ska vi riva ner hela hallen, den e så murken att den måste göras
om helt så den ska ner och så ska vi bygga upp den ingen. vi ska även
försöka hinna sätta in ett fönster i skrollans rum så vi kan börja taputsera
och lägga golv och så. sen ska ju hela huset målas och då får alla gärna
komma och hjälpa till:) om allt går som de ska så är de dags att flytta in om
max en månad, så ja hinner bo in mig lite innan bebisen kommer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0