Min onsdag..

äntligen e ja hemma i soffan igen efter en hård dag:P
va på körskolan i morse, sen mötte ja jim så käkade vi
frukost på mormors i lund. sen åkte vi till nova och till media markt och
ja köpte en kamera, de ne jätte fin, liten och svart:) ((bild kommer på den))
sen köpte ja ett kamera fodral och minneskort åxå:)
efter de åkte vi hem och ja sov i 30 minuter sen skulle ja på mamma möte,
de va kul idag åxå, vi pratade mest om förlossningen och om
smärtstillande å sånt, dess utom kändes de jätte skönt att båda två tjejerna
som ja går med har åxå panikångest och vi pratade lite om de tillsammans.
om hur de e för var och en av oss och så berätta vi om rädslorna inför förlossningen,
ja e ju jätte rädd att ja ska få ångest atack under förlossningen och de kändes
skönt att kunna dela med mig av de till någon som förstår och faktsikt
går igenom samma sak. känns betryggande att veta att oavsätt ålder eller
förutsättningar eller bakgrund så e vi 3 väldigt lika och kan förstå varandra:)
när ja va klar där åkte ja hem, gick ut med tyson och så åkte ja å mamma och
handla mat, de blev speedy lee till mig å jim idag igen:P
sen kolla vi lite på koffes match och nu e vi hemma igen och ska mysa med
chips och dippa och titta på champions leag finalen.

träffa dess utom kim en snabbis och hans nya valp.
såååååååå jävla söt den va, hanbusa en massa med tyson,
de storm trivdes verkligen tillsammans så de lär bli fler lek stunder tillsammans:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0